Armen sitter kvar!

Min arm sitter fortfarande kvar. dock är den lite lätt öm och det skumma är att jag inte alls har ont där dom stack mig utan nedanför. Hon satte ett plåster så jag skulle veta vart hon stuckit ifall det blev rött och svullet.

Men ingen rodnar och inte svullet alls. Men när jag rör armen så känns det rätt bra ungefär mitt på överarmen. Som en riktigt rejäl träningsvärk kan man säga…fast att det samtidigt spänner, som att skinnet vore för litet. Men jag kan sträcka upp armen mot taket utan att ge ifrån mig ett tjut men helst låter jag bli.

Hade inga som helst problem att ligga på armen och jag kan trycka rakt på ”stick-stället” och det gör inte ont alls. Men hellre lite värk i armen några dagar än svininfluensan eller andra symptom som en del fått efter sprutan (feber, förkylning m.m.)

Hade planerat in en härlig sovmorgon och ställde därför inte väckaren men igår var jag väldigt trött och somnade redan vid 22-tiden så därför vaknade jag 06:30. Så nu har jag bestämt mig för att lägga mig i sängen igen och läsa min bok ”Eclipse”. Vill ju inte känna mig helt slut ikväll då jag ska på bio 🙂
Så förhoppningsvis blir det en liten nap i eftermiddag.

Längtar till kvällens bio! 

 

En tanke på “Armen sitter kvar!

  1. skönt ändå med lindrig biverkning som ont i armen. Vi vaccinerade tjejerna igår och Linn har haft 40 graders feber inatt och skrikit: aj,aj hela natten 😦 Emma mådde ok inatt men vaknade och hade ont i armen vid 06-tiden imorse. En timma senare dök febern upp… Ser inte fram emot att ge dem andra sprutan om 3 veckor 😉
    Men som sagt, kanske bättre att bara få lite biverkningar än den riktiga svininfluensan 🙂
    Kram

Lämna en kommentar