Helgen som kommer!

Middagen är avklarad – Kycklingfilé med potatisgratäng och örtsås. Och avklarad är rätta ordet för älsklingen sitter bänkad framför fotboll och det kan jag inte med så jag flydde till datorn så snart maten lämnat tallriken.

Efter att ha uppdaterat mig på bloggar (och fått reda på att en gammal jobbarkompis väntar smått) så kom jag på att jag kan blogga om helgen som kommer. På fredag ska Daniels släktingar komma hit och fira hans födelsedag i efterskott. Då ska vi bjuda på plockmat och fika 🙂 Kan tänkas att det blir SingStar framåt kvällen!

På lördag eftermiddag ska jag åka till Göteborg och gå på Steph’s fantastiska inflyttningsfest. Då blir det givetvis utgång i Götet och så får vi väl se hur kvällen artar sig. Jag ser fram emot mycket dans och skratt 😉

På söndag ska vi äta brunch på Incontro där Steph bokat bord. ”Brunch med det bästa ur det italienska skafferiet står uppdukad i Incontro varje söndag” (enligt hemsidan). Och jag måste säga att det redan nu vattnas i munnen!

Nu ska jag slita mig och göra något av kvällen. Vettigt eller ej det vet jag inte så noga 😉

Roar mig!

Lämna en kommentar