Bildbevis!

Blev inte alls gjort mycket igår. Vi tog oss en liiiten promenad vid 20:00 men jag fick ont i magen och vi vände efter en kort sväng. Sen hamnade jag framför datorn och så kikade vi små snuttar av ”Indiana Jones – De fördömdas tempel”. En riktig klassiker 🙂

Kom på att jag inte visat någon bild på min kalvstek som jag lagade förra helgen. Den blev iaf vääldigt god och sådär härligt mör så att den nästan smälte i munnen.

I ugnen med hasselbackspotatisen

 

Färdig att serveras 🙂

 

Nu ska jag göra mig klar för gymet. Vaknade med täppt näsa igen men nu är det iaf lite bättre. Förhoppningsvis kan jag köra på som vanligt idag. Sen ska jag pyssla lite. Har saker som måste bli klara inför helgen 🙂 Ni får se bilder när jag är färdig så jag inte avslöjar mig 😉

Jagar bort snuvan!

Lämna en kommentar