Minisemester ;)

Har ledigt I fyra dagar och hade först planer att spendera dom uppe I Sthlm & Uppsala tillsammans med Kristina och barnen men dom avbokade så jag fick lite hastigt göra om planen. Blir såklart inte desamma utan dom med på resan men jag åker upp till Sthlm I eftermiddag och sover hos kusin Katarina ( och Tommy såklart). Sen möter jag upp Krille & Jenny på fredagen och så passar vi på att umgås med Tommy och Katarina på kvällen innan vi åker till Uppsala 🙂

Bild

Dom har ju bott där ett tag men inte hunnit utforska staden så mycket så vi får se vad vi hittar på. Karin tipsade om Pelle Svanslös men han hade tydligen blivit tvungen att flytta… men tog med baddräkten så jag är redo för det mesta 😉

Krille har hotat med arbete…surrade nåt om tapetsering men jag informerade å det bestämdaste att jag har semester och om han inte är lugn så sätter jag tapeterna uppochner 😛
Jag anar att min sysselsättning kan bli surfplattan, för uppochner vända tapeter hade dom nog inte tänkte ha *ler*

Nu ska jag packa det sista och krama katterna, avrundar med en lunch på Grekiska Tavernan (ja, jag tog mig friheten att bestämma det) tillsammans med Johanna och Daniel innan bussen avgår.
Ser fram emot en rolig helg och kanske eventuellt ett besök hos Sofie och Lillprinsen om hon inte bestämmer sig för att ligga på BB och klämma ut bebisen 🙂

Lämna en kommentar