En jobbdag kvar…

Nu är det snart dags att bege sig till Sthlm…just nu är det packning och en heldags jobb som står mellan mig och bussen men snart så 🙂
Vi har anlitat inte mindre än TRE kattvakter så Vilde slipper vara själv så mycket så det kommer nog gå bra. Tror mest att det är jag som kommer lida av saknaden. Men vi ska ju ha en riktigt rolig helg nu när Sofie (givetvis inte jag själv) fyllt 30 år 🙂

Jag har laddat upp med ”Alvin och gänget 3” och ”Mästerkatten” så förhoppningsvis ska den långa bussresan kännas lite kortare. Finns fritt internet och så ska jag upp redan 05:30 imorgon så jag kanske bara sover bort resan.

Nej, nu måste jag packa så det blir lite sömn. Längtar massor efter bästa Sofie och Lillprinsen. Vi ska dessutom ägna hela fredagskvällen hos familjen Backevik/Fritjofsson (typ min extrafamilj) så det kommer bli toppen.

Packning påbörjas!

Lämna en kommentar